15 i 22 grudnia (w dwa piątkowe dni, tuż przed Świętami Bożego Narodzenia) w warszawskiej Galerii Atrium Promenada odbędzie się Regionalny Targ Smaków i Atrakcji Świątecznych.
Event zagości w centralnym miejscu Galerii w Pasażu Głównym, stając się wyjątkowym miejscem dla odwiedzających Promenadę (czas otwarcia Centrum: 10-21. Planowane godziny targu: 12-21). Regionalny Targ Smaków i Atrakcji Świątecznych to niepowtarzalna okazja by zaprezentować ofertę produktów spożywczych, rękodzieła, sztuki oraz wszelakich wyrobów artystycznych, których nie znajdziemy na co dzień w galeriach. W wyjątkowym miejscu, przy głównej alei komunikacyjnej Promenady, w targowej, przyjaznej atmosferze, pragniemy zaprosić wybranych dostawców (w tym: koła gospodyń wiejskich, producentów regionalnych, twórców, artystów, rękodzielników, jednostki kultury), którzy zaprezentują swoją bogatą i różnorodną ofertę świąteczną.
Zależy nam też na animacjach dla całych rodzin. Udział potwierdziły twórczynie ludowe, które poprowadzą warsztaty pieczenia fafernuchów, robienia łańcuchów z bibułki, aniołów na szydełku itp. Będą również zajęcia z Muzeum Wycinanek i opowieści o zwyczajach bożonarodzeniowych w różnych regionach. Dodatkowo konkursy dla dzieci i rodzin podkreślą i uzupełnią czas zakupów, degustacji i edukacji w Świątecznej atmosferze. Także każdy z wystawców, będzie mógł zaprezentować swoją ofertę w rozmowie z prowadzącym event w centralnym miejscu Pasażu i zaproponować swój konkurs i promocję dla klientów z nagrodami z oferty ze swojego stoiska.
Organizatorzy proponują nową, atrakcyjną formułę dla wystawców. Zaplanowane są dwa, oddzielne dni eventu tak, aby 15 grudnia klienci mogli spróbować potrawy, skomponować, dopasować, przymierzyć prezenty i zamówić je po czym odebrać gotowe 22 grudnia tuż przed Wigilią, podczas drugiego dnia targów (za tydzień w piątek).
Regionalny Targ Smaków i Atrakcji Świątecznych promowany jest intensywnie przez Galerię oraz organizatora. Podczas eventu prowadzone będą przez cały dzień zapowiedzi wydarzeń, atrakcji oraz konkursów a także prezentacje wystawców. W tych dniach, tuż przed Świętami organizatorzy spodziewają się dziennie ok. 30 tys. klientów, którzy poszukiwać będą u naszych wystawców niebanalnych propozycji prezentów i smaków!
Atrium Promenada to nowoczesne i popularne Centrum Handlowe (https://warszawa.promenada.com ), położone wśród nowych apartamentowców i dużych osiedli mieszkaniowych, w których mieszkają nasi zabiegani klienci. W Promenadzie i w okolicy brak jest typowych dużych stoisk wiejskich oraz targowisk co z pewnością dodatkowo przyciągnie nabywców. Organizatorem Eventu w Galerii Promenada jest Fundacja Balonowa Strona Nieba, która z sukcesem realizuje w Warszawie i w całej Polsce eventy tematyczne, w tym Fiesty Balonowe oraz Festiwale Zdrowia, które w 2023 roku przyciągnęły już w sumie ponad 50 tys. odwiedzających.
Drogi Wystawco!
Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną propozycję, która umożliwi Ci dotarcie ze swoją ofertą świąteczną do klientów Galerii Promenada podczas naszego eventu. Nie może Cię zabraknąć!
Zamówienia: warianty i ceny (za 2 dni: 15 i 22 grudnia br.) – proszę zaznaczyć wybrane opcje:
- Stoisko samodzielne moduł 2x2m (ze stolikiem, krzesłami, prądem) – kwota 600 PLN netto
- Stoisko samodzielne moduł 2×4 m (*jw.) – kwota 1000 PLN netto
Proszę zwrotnie określić asortyment stoiska oraz dołączyć w mailu zdjęcie stoiska
Ważne informacje
- Miejsce: parter, Pasaż Główny w Galerii Promenada, Warszawa, ul. Ostrobramska 75C
- Czas: 15 i 22 grudnia (dwa ostatnie piątki przed Świętami)
- Godziny rozładunku i przygotowywania stoisk: 8-11
- Godziny handlowe: godz.12-21
- Demontaż stoisk: godz. 21- 22.3
- Event odbywa się w środku galerii, na obszarze zadaszonym, ogrzewanym (nie przewidujemy rozstawiania namiotów, parasoli reklamowych w galerii, tylko stoiska ekspozycyjne wystawców).
- Ze względów bezpieczeństwa na terenie obiektu, wystawcy podczas eventu nie mogą stosować na swoich stoiskach urządzeń gazowych oraz otwartego ognia (wszelkie odstępstwa od tej zasady muszą być uzgadniane pisemne, indywidualnie z organizatorem).
- Uwaga! Ze względu na dobrą organizację i optymalne rozlokowanie stoisk i przydzielenie do stref tematycznych oraz dostępu do prądu prosimy o rezerwację jak najszybciej.
Kontakt to organizatora – Beata Banaszuk – 605 322 331